Purena.store

Opis

Oficjalny sklep internetowy marki PURENA – produkty owocowo-warzywne dla HORECA i klientów detalicznych

 

Zakres prac

  • Stworzenie i wdrożenie nowoczesnego sklepu e‑commerce dla marki PURENA, lidera w segmencie naturalnych soków, koncentratów, przecierów, zup i przekąsek.
  • Zaprojektowanie przejrzystej architektury kategorii (m.in. soki NFC, nektary, koncentraty, przekąski, linie Profimator i Frozen), co umożliwia klientom łatwe odnalezienie produktów.
  • Integracja z panelem klienta: rejestracja, logowanie, koszyk, system promocji, newsletter i  darmowej dostawy
 
Kluczowe funkcjonalności
  • Responsywny design: optymalizacja do urządzeń mobilnych, tabletów i desktop, zapewniająca komfort zakupów na każdym ekranie.
  • Zaawansowane filtry umożliwiające szybkie wyszukiwanie produktów wg kategorii, dostępności i ceny 
  • System promocyjny: wyróżnienie bestsellerów, produktów wyprzedażowych, kodów rabatowych i nowości (np. +15 %, darmowa dostawa) .
  • Informacyjne sekcje produktowe: aktualności o nowościach (soki NFC z kranikiem 3 l, family boxy smoothie, koncentrat pomidorowy) z linkami do zakupu .
  • Blog kulinarny z przepisami “Owocowe Przepisy”, zintegrowany z produktem (np. porady wykorzystania puree przy przygotowaniu curry lub sernika)
 
Technologie & narzędzia
  • Platforma e‑commerce Prestashop, wspierająca: koszyk, płatności, konto klienta oraz wiele dodatkowych funkcjonalności.
  • HTML5 / CSS3 (SCSS) / JavaScript – kod frontendu zoptymalizowany pod szybkość i SEO.
  • Backend (PHP / Prestashop), skonfigurowany pod integrację z hurtownią oraz systemem rabatowo-lojalnościowym.
  • Optymalizacja wydajności: filtrowanie, cache, responsywność.
 
Osiągnięte efekty
  • Zwiększenie przejrzystości oferty: dynamicznie prezentowane nowości (np. soki z kranem, Family Boxy) oraz wyraźny podział kategorii.
  • Poprawiona konwersja dzięki intuicyjnym filtrom i zachęcającym bannerom (promocje, bestseller, darmowa dostawa).
  • Wzmocnienie wizerunku zdrowo-naturalnej marki z akcentem na użyteczność i wartości ekologiczne (opakowania Doypack, brak dodatków).
  • Poszerzenie działalności – dostosowanie sklepu zarówno dla klientów B2B (HORECA), jak i detalicznych, co zostało podkreślone w sekcji “oferta dla szkół i gastronomii”

Nasza realizacja

Skontaktuj się z nami aby uzyskać bezpłatną wycenę strony lub sklepu internetowego

Masz dodatkowe pytania?
Adres

ul. Putramenta 3
05-500 Piaseczno

Telefon

+48 797 037 910

E-mail

kontakt@pinmedia.pl